Fra dag ét har Nailberry taget en stolt individualistisk og forholdsvis ukonventionel tilgang til forretning. Vores brand blev etableret med en fast forpligtelse til at gøre neglefarven sund... Resultatet? Åndbare, veganervenlige premium polermidler fri for skrappe kemikalier og fås i en række usædvanligt ønskværdige nuancer.
Faktisk er Nailberry-farver konsekvent blevet æret af både kunder og skønhedsredaktører for at være alsidige, bærbare, tidløse, men også altid på trend.
…Så hvad er vores grundlæggers hemmelighed for at skabe sådan en behagelig farvepalet? Er det ned til at bruge trendprognosere, modehuse eller forbrugerefterretningsbureauer? Ikke helt. Det er faktisk inspireret af noget langt tættere på hjemmet...
"Coco Chanel sagde berømt" Mode er ikke noget, der kun findes i kjoler. Mode er i himlen, på gaden, mode har at gøre med ideer, måden vi lever på, hvad der sker. ” Jeg kunne ikke sige det bedre selv. Nailberry-farver er aldrig kommet fra catwalk-trends eller sæsonbestemte forudsigelser. De er simpelthen inspireret af den glæde, jeg får fra mine rejser og livserfaringer.”
Sonia Hully, Nailberry-stifter
Levende stoffer og udsøgt blondearbejde udgravet i baggadebasarer og uafhængige butikker; skønheden set i den omgivende natur, uanset hvilket land hun er i; de forskellige former for kunst, man stødte på under sine rejser – Sonia tilskriver enhver nuance i Nailberry-linjen til noget, hun personligt har oplevet.
”Jeg rejser ret meget med både min familie og på arbejde, og har stor glæde af at åbne mine øjne og mit sind for den vidtrækkende skønhed omkring mig. Årstider, lokationer, kulturer, livsstil – de har hver især noget at byde på i form af inspiration fra mode, kunst eller natur... og jeg suger det hele til mig.”
Med så forskellig inspiration kan du forvente, at vores kollektion bliver større i antal... alligevel har Sonia bevidst holdt den i skak og valgt farver, der altid vil se godt ud på neglene uden at ende med nuancer, der er overflødige i forhold til kravene.
"Jeg vælger kun, hvad jeg anser for at være tidløse og bærbare nuancer. Ja, jeg har det sjovt med årstidens nuancer, som vi lancerer som limited editions, men det er vigtigt, at sortimentet forbliver velbegrundet; at der er en polering, der matcher alle vores humør og stilarter."
Denne brede base af inspiration har også strakt sig ud over Nailberry-farvepaletten. Vores polske flaske, i stedet for at tage den konventionelle afrundede form, så mange andre i vores branche gør, blev stylet mere i linje med premium parfumeflasker; sikrer, at de ser langt mere attraktive og pæne ud på dit toiletbord. Sideløbende med dette kommer Sonias kærlighed til naturen meget stærkt til udtryk i det billedsprog, vi bruger på tværs af vores brand og produkter, samtidig med at det sikrer, at de partnere, vi arbejder med, er lige så forpligtede til at beskytte dens fremtidige bæredygtighed og overflod, både via stærke miljømæssige legitimationsoplysninger og deres holdning. om dyrevelfærd.
“Selvom det næppe er videnskabeligt, når det kommer til Nailberry, har jeg stolet helt på mit mave-instinkt, og hvordan ting, jeg møder, har fået mig til at føle. Indtil videre ser det dog ud til at virke. Naturen og livet i almindelighed giver os så mange vidunderlige ideer, og jeg ser frem til at dele flere med jer i fremtidige lanceringer. Hold øje med dette rum!"